niedziela, 4 sierpnia 2013

Vanlu, wyprzedaże!

Mam dla was złą nowinę :<. Vanlu odchodzi! Jeden z moderatorów. A oto jego ostatnie słowa:
"Piszę te krótkie zdania by ogłosić moje odejście z Atelier 801 (Transformice) w ten piątek. Dołączyłem do tej firmy około rok temu i byłem naprawdę dumny, że mogłem pracować z tą ekipą.

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za wsparcie, cierpliwość i przyjaźń. Mam nadzieję, że pewnego dnia nasze drogi się jeszcze zejdą.

Do tego czasu, żegnajcie!"

Oraz lepsza nowina: Wyprzedaże powracają! Słowa Loukno:
Wyprzedaże w Transformice powróciły !

W każdym tygodniu jeden przedmiot będzie sprzedawany po obniżonej cenie : 
-10%, -20%, -50%,...

Zaczynamy już teraz !

Paa ! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niespodzianki

prosze czekac Konkursy
GG: Alisponiacz
GIŃ bieber.ogg /ksztalty/serca/lovecursor.cur 1xff#ffffffxff2xffTFM ;3xff20xff100xff100xff3xff0xff50xff0