środa, 21 sierpnia 2013

Konkurs!

Witajcie myszki! Pomyślałam, czy by tak nie zorganizować konkursu... I tak oto jest! Informacje:

W konkursie musicie się przebrać za coś, to zależy od etapów, w którym jesteście. Przebieramy się w grze (nie w dressroomie ani innym (!) ) Są 3 etapy. I tutaj SPIS, w co macie się ubrać!

ETAP I:
Strój letni (barwy letnie, ubrania lekkie itp.)
ETAP II:
Strój zwierzaka (królik, pies, kot itp.)
ETAP III:
Strój kogoś znanego, i tu proszę dopisać ZA KOGO ZNANEGO SIĘ PRZEBRALIŚCIE!!! (Chuck Norris, Shakira, Pitbull itp.)

Obecnie trwa etap I. Przebrania wysyłajcie do 30 sierpnia bieżącego roku.

A teraz jak zrobić screen (zdjęcie myszki):
Klikamy lewym przyciskiem myszy i szukamy opcji "Powiększ" i tak ciągle, do wymiaru który będzie pasował (ja często wciskam 3 razy). Szukamy przycisku PrtScn (w laptopach jest inaczej, nie wiem jak). Otwieramy jakiś program np. Paint i wybieramy wklej. Zapisujemy i w jakimś innym programie obcinamy (jeśli nie znasz żadnego takiego programu, po prostu czytaj dalej). Gotowy screen naszej myszki wstawiamy na jakąś stronę z hostingiem (radzę użyć strony imgur.com). A teraz instrukcja, jak dodać zdjęcia na imgura:
Instrukcja, by powiększyć kliknij daną część (instrukcja by Tomiek ; forum). A i w ostatnim obrazku nie wybieramy BBcode, tylko Direct Link.

Nagrody:
I miejsce - Wspólne pisanie bloga (o ile znasz zasady ortografii, grasz minimum 3 miesiące w Trasformice), rysunek Twojej myszki
II miejsce - Rysunek Twojej myszki
III miejsce - Dyplom

Jeśli nikt się nie zgłosi konkurs USUWAM!

Swoją mysz w przebraniu wysyłajcie na mój e-mail: Alisponiacz@wp.pl albo w komentarzu.
W razie problemów, proszę, niżej jest "Prześlij komentarz", możecie pytać jako Anonimowy. ODPOWIEM W TYM POŚCIE!

A więc życzę szczęścia! :3



2 komentarze:

  1. Na pierwsze miejsce nie jestem chętna, bardziej interesuje mnie drugie :)
    Jak wejdę na tfm to coś cyknę ;)
    Na razie chora :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie c: Najbardziej interesuje mnie miejsce 1 :D

    OdpowiedzUsuń

Niespodzianki

prosze czekac Konkursy
GG: Alisponiacz
GIŃ bieber.ogg /ksztalty/serca/lovecursor.cur 1xff#ffffffxff2xffTFM ;3xff20xff100xff100xff3xff0xff50xff0